Zamówienie toalety przenośnej

Toaletę możesz zamówić za pomocą poniższego formularza lub telefonicznie pod numerem 502-506-346.

    Przeczytaj zanim zamówisz:

    Regulamin – zapoznaj się z REGULAMINEM, a po wypełnieniu wszystkich pól zaznacz wymagane zgody.

    Transport – jest wliczony w cenę usługi. Zamówiona przez Ciebie toaleta zostanie dostarczona pod wskazany adres. Czas oczekiwania na toaletę przenośną trwa do 3 dni roboczych. Jednakże, zlecenia staramy się wykonywać jak najszybciej, 3 dzień jest maksymalnym dniem w którym toaleta zostanie dostarczona. Koniec wynajmu należy nam zgłosić telefonicznie pod numerem 502-506-346 lub za pomocą skrzynki pocztowej wysyłając wiadomość na adres: [email protected] na 7 dni przed końcem okresu rozliczeniowego.

    Ważne dojazd do toalety i dostęp do niej musi być zapewniony w czasie serwisowania.

    Płatność –  ceny podane na stronie są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Płatności dokonujesz po wystawieniu i otrzymaniu przez nas faktury/paragonu, (na której znajdziesz wszystkie dane potrzebne do wykonania przelewu). Na uregulowanie należności masz termin 14 dni, od wystawienia faktury/paragonu. WAŻNE w tytule przelewu należy podać numer faktury/paragonu za który regulujesz płatność (nie podanie, lub podanie innego tytułu, może skutkować błędnym rozliczeniem, bądź nie rozliczeniem faktury/paragonu). Fakturę/paragon otrzymasz od nas na podany przez Ciebie adres e-mail, po miesiącu, gdy toaleta zostanie wyserwisowana (jeżeli wynajem przedłużany jest na kolejny miesiąc) lub gdy zostaje ona wyserwisowana i zdjęta. Płatności możesz dokonać bezgotówkowo wykonując przelew bankowy/pocztowy, płacąc Blik –iem, lub płacąc gotówką w biurze firmy adres: 83-307 Kiełpino – Leszno ul. Wójta Józefa Elasa 6.

    Zgoda na wysyłanie faktur/paragonów pocztą elektroniczną. Nasza firma w trosce o środowisko wysyła faktury/paragony wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej. Ta forma, nie naraża klientów na opóźnienia w dostarczaniu przesyłek pocztą tradycyjną. Co może wiązać się z opóźnieniem w płatnościach nie z winy klienta. Jeżeli przez dłuższy czas nie otrzymałeś faktury/paragonu skontaktuj się z nami w celu weryfikacji adresu e-mail (gdyż, mógł być on błędnie podany lub nastąpił problem z dostarczeniem wiadomości). Zapoznaj się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ RODO.

    Okres wynajmu naszych produktów jest nieograniczony. To klient decyduje o czasie trwania umowy. Opłata za toaletę jest miesięczna, stawka nie dzieli się ani na dni, ani na tygodnie. Na 7 dni przed końcem wyznaczonego terminu oddania kabiny, prosimy o potwierdzenie zakończenia wynajmu na skrzynkę pocztową lub telefonicznie.

    Istnieje także opcja skrócenia czasu wynajmu – w tym celu wystarczy tylko do nas zadzwonić. Należy jednak mieć na uwadze fakt, że nie zwracamy pieniędzy za niewykorzystany czas, dlatego też prosimy o przemyślane zakupy.

    Jeśli chcesz wynająć więcej niż jedną toaletę przenośną skontaktuj się z nami.

    Jeśli chcesz wynająć toaletę na imprezę okolicznościową lub działkę rekreacyjną skontaktuj się z nami. W tych przypadkach obowiązuje inny cennik niż podany na stronie, ten dotyczy wyłącznie toalet wynajmowanych na budowę gdzie przewidziany jest wynajem długoterminowy.

    Ubezpieczenie toalety, zależy od wybranego przez Ciebie rozwiązania. Podczas składania zamówienia w naszym panelu znajdziesz płatną opcję dodatkową- Przejęcie przez firmę Zieleń serwis Polbud Piotr Olszewski ryzyka spalenia lub kradzieży. Jeśli ją zaznaczysz, toaleta zostanie ubezpieczona, a Ty nie będziesz ponosić odpowiedzialności materialnej za wynajętą toaletę.

    Częstotliwość z jaką będziemy serwisować toalety zależy od klienta. Można zmieniać dowolnie w zależności od potrzeb. Jednak, należy wziąć pod uwagę liczbę osób korzystających z toalety, oraz warunki pogodowe. Czas oczekiwania na dodatkowy serwis zgłaszany telefonicznie realizacja zamówienia trwa do 3 dni roboczych.

    Serwisowanie polega na myciu i opróżnianiu kabiny uzupełnieniu papieru toaletowego oraz środków chemicznych.

    Kary – W przypadku braku możliwości wyserwisowana toalety (brak dojazdu, toaleta zastawiona lub zamknięta na kłódkę), pobieramy dodatkową opłatę a serwis zostanie wykonany w następnym terminie serwisowania lub na zgłoszenie telefoniczne, za dodatkową opłatą.

    W przypadku nieuregulowania należności w wyznaczonym terminie, toaleta zostanie niezwłocznie zdjęta oraz zostanie naliczona dodatkowa opłata za transport.

    Formularz zamówienia toalety przenośnej

    Rodzaj toalety

    Serwis

    Ubezpiecznie

    Akceptacja regulaminu

    Zgoda na przesyłanie faktur drogą elektroniczną

    7 + 4 =